Maak kennis met het gezicht van het klantencontactcentrum: Lucie de Bakker

4 november, 2020

Organisatie

0 reactie
Mijn naam is Lucie de Bakker en ik ben bij de voorloper van Educto, begonnen per 1 september 2010. Inmiddels is er veel verandert. De hele organisatie is gewijzigd en flink uitgebreid. Deed ik in het begin alle taken op administratief gebied zelf nu is er voor iedere discipline binnen de administratie een aparte afdeling. Sinds vorig jaar ben ik werkzaam op de afdeling KCC (Klant Contact Centrum) beter bekend als receptie.
Werken bij Educto is leuk, heel afwisselend en altijd wat te doen met collega’s die elkaar proberen te helpen om zaken voor elkaar te krijgen.
Zelf ben ik trotse moeder van een zoon en een dochter. Toen die klein waren bestond de vergoedde dyslexiezorg nog niet. Weet daarom als geen ander wat je als ouder extra moet doen met een kind met dyslexie of andere leerproblemen. Maar weet inmiddels ook, dat wat er ook gebeurd, het op den duur allemaal op zijn pootjes terecht komt.
