Vacatures

Met spoed gezocht: Medewerker klantcontactcentrum Hét Kindzorgcentrum Educto in Rotterdam

clock

30 augustus, 2019

Folder

Vacatures

comment

0 reactie

Ben jij die enthousiaste, ambitieuze, betrokken medewerker die ons team komt versterken? Grijp deze kans en reageer direct!

Educto

Hét Kindzorgcentrum Educto helpt kinderen en hun ouders een oplossing te vinden bij leer- en ontwikkelingsproblemen. Dit doen we allereerst door middel van advies en begeleiding naar passende en effectieve ondersteuning. Daarnaast kunnen kinderen ook bij Educto terecht voor diagnose en behandeling. Dit bieden wij aan onder vijf ‘labels’: Leestalent (dyslexiezorg), Taalreis (logopedie), Studieus (studiebegeleiding en –training), Rekenlicht (rekenbegeleiding) en Taal en Kernlabyrint (onderzoek en coaching).

Educto biedt haar diensten aan vanuit meerdere locaties, verspreid door Zuidwest-, Midden- en Oost-Nederland. Onze hoofdlocatie is gevestigd in Rotterdam. Hier bevindt zich ook de afdeling bedrijfsvoering. Voor deze afdeling zoeken wij;

per direct een medewerker klantcontactcentrum (KCC) voor 16 uur per week.

Het KCC vormt de eerste lijn voor de behandeling van klantvragen. Deze komen binnen via verschillende kanalen zoals telefoon en e-mail. Je werkt nauw samen met directe collega’s, zodat je elkaar kunt aanvullen, versterken en zo nodig vervangen.

Onderstaand vind je een beknopte omschrijving van je taken en verantwoordelijkheden.

  • Klantenservice. Je bent eerste aanspreekpunt voor alle binnenkomende klantvragen. Vanuit je basiskennis over de organisatie en haar labels bied je bij de doelgroep passende oplossingen of zet je de vraag intern door naar de juiste collega.
  • Bevordering instroom cliënten. Je hulpvaardige instelling maakt (potentiële) klanten enthousiast voor de diensten van Educto en haar labels. Je luisterend oor brengt vraag en aanbod bij elkaar.
  • Facilitaire verwerking en systeembeheer. Je hebt affiniteit en ervaring met facilitaire verwerking en systeembeheer en vind het leuk jouw kennis en kunde in te zetten bij het verbeteren van interne processen en systemen.
  • Kwaliteitsbewaking en -verbetering. Je signaleert patronen en knelpunten en doet voorstellen voor verbetering. De tevredenheid binnen de organisatie over het functioneren van het KCC heeft je aandacht. Je legt je ervaringen zo nodig vast in instructies en documentatie.
  • In- en externe afstemming. Je zorgt dat zowel de klanten als je collega’s op de hoogte blijven van afspraken, afhandeling van vragen of klachten en alle andere informatie die voor het contact met de klant van belang is.

Wat biedt Educto jou

Salaris van max. € 2.500 bruto (FWG 35) bij een 38-urige werkweek.

Jonge en ambitieuze organisatie die innovatie van zorg op een succesvolle manier combineert met ondernemerschap.

Enthousiast?

Herken je jezelf in het profiel? En voel je je uitgedaagd? Stuur vóór 4 september 2019 je CV met korte motivatie naar sollicitatie @educto.nl. Vertel in je brief waarom jíj de persoon bent die we zoeken.

Meer informatie

Heb je vragen? Stuur deze gerust naar sollicitatie @educto.nl.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ja, ik ontvang graag nieuws over trends in leerontwikkelingen

Volg ons op

Onze zorgpartners

Copyright Educto 2019 | sitemap

')

Deze website gebruikt alleen functionele en analyse cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website staan op "cookies toestaan" om u de best mogelijke ervaring te bieden. Als u deze website blijft gebruiken zonder uw cookie-instellingen te wijzigen, of wanneer u op "Accepteren" klikt, stemt u hiermee in.

Sluiten